a bittersweat love, a bittersweat song



Hej sötisar! Är inte dom här t-shirtsen (stavning) alldeles underbara? Nu kanske det är lite försent för julklapps-köp, men jag fyller ju år snrat också! ;) I alla fall så finns alla på Forever 21.
Fortfarande samma tråkiga väder, jag vill ha snö! Massor av snö så det blir sådär fint och jobbigt att gå utomhus. Jag skulle faktiskt nöja mig med lite *suck*
Igår gjorde jag ju pepparkakshus och det gick inte så bra.
Jag hatar HATAR  H A T A R  H A T A R  pepparkakshus. Det slutade med att jag typ fick slänga en kastrull och jag limmade ihop hela med superlim. Ätbart? Nja. Och mina nNonStop ramlade av hela tiden ;__;
Dagen har jag tillbringat med att lyssna på Mew, Oasis och Placebo, klippa ihop lite vill-ha kollage och måla mina naglar, hihi ^-^
Nu blir det till att väcka pappa, gå ut och köpa julgran, röja i källaren och åka hem till mamma.
Pussen på er, huggies!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress? :]

Vad jag vill ha sakt:

Trackback
RSS 2.0