ever since I was eight or nine



Sitter i  vardagsrummet och lyssnar på Kent, äter frukost och läser 'Låt den rätte komma in'. Helst skulle jag vilja fly fältet och gå ut och springa nu, men eftersom det ligger 5 sovande idioter inne på mitt rum så blir det inget av med det. Dom har jag redan flytt från, det blev en aning obekvämt att ligga på golvet med endast en utplattad kudde och två flygkartor. Fina täcken. Så jag gick och la mig i vardagsrummet där det i alla fall finns en soffa. Och en söt katt. Och en Ipod. Och en dator. och blablabla. Men jag kunde inte sova. Så nu har jag snart lyckats dygna. Super.  Tomtemor adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress? :]

Vad jag vill ha sakt:

Trackback
RSS 2.0