Our thoughts compressed, which makes us blessed



Godkväll sweeties!
Nu är julen över, lite trist, men jag har ju runt tre veckors lov kvar! Bilden är nog en av dom äldsta jag har på datorn?
Igår var vi då hemma hos pappas kompis på kvällen, trevligt!
Innan vi åkte dit så fick jag mina julklappar av pappa, Kamera Kamera Kamera. Precis den jag ville ha, + att den är ovanligt bra för att vara en kompaktkamera = jag är överlycklig.
Idag sov jag överdrivet länge, åt julbröd till frukost och var ute och gick med pappa i några timmar. Funderar på att göra absolut ingenting idag förutom att lyssna på en massa musik, läsa bloggar, förstå hur man laddar in bilder från kameran i datorn och städa lite.
Just nu sitter jag och lyssnar på Pure Morning , som förövrigt var den första låten jag hörde med Placebo ;]
Skriver lite senare, pusshej!:*

Kommentarer
Postat av: A n n a

Sjukt fin blogg! Älskar din header! Puss.

2008-12-25 @ 21:07:31
URL: http://heeejanna.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Åh vad skönt med jullov. Skulle behövas.

2008-12-25 @ 22:06:10
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress? :]

Vad jag vill ha sakt:

Trackback
RSS 2.0