Stripes everywhere



Förlåt. Jag har överdrivet tråkigt.
Funderar på att inte sova överhuvudtaget. Dygna kallas det väl?
I alla fall. Imorgon ska man träffa lite söta människor, förmodligen.

Och det där var ett utdrag från min bdb, stämmer? Och samma bild tillochmed. Herregud. Ett mirakel. Jag är trött. Men jag ska inte sova, tänker inte sova. Viljan är starkare än kroppen.
Och ja, på bilden är på något sätt min fina randiga tröja. Fick den på posten, skickad från snällaste Farfar, Eva och Moa. Tacktack. Gissa om jag blev glad? Jag älskar oväntade presenter. Okej nu ska jag sluta skriva en massa skit. Jag ska städa lite faktiskt. Se tredje raden. Dom kommer hit. Gud bevare oss väl. Stackars mamma.
Ojdå. Inte skriva en massa onödigt. Jaja.

Kommentarer
Postat av: jen

ball bild!

2008-12-27 @ 19:51:21
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress? :]

Vad jag vill ha sakt:

Trackback
RSS 2.0