I start to wonder what his story might be like


Haha, en liten bild kan man väl bjuda på. För övrigt hatar jag min mun på denhära bilden?

Heej!
Nu sitter jag här och älskar mina julklappar. Jag visste ifs alla jag skulle få utom en väckarklocka ( fick av mamma) och min Underbara-bästa-super-brorsas julklapp.
 Självklart skakar jag ju på paketet och det väger typ 5 kilo, hmm? Sen när man väl öppnar så ser jag att det ligger 20 stycken järnskruvar, alla runt 25 cm långa, gissa om dom väger! Och så ligger det en liten pappersgrej ( heh, tack?) och gissa vad den innehöll? Haha aldrig att ni kan det. En Ipod förfan! Åh gud vad jag älskar honom ( min borsa alltså ^^). Lalalala en grön Nano, jag är överlycklig!
Sen så fick jag en massa kläder och, äntligen, en eyeliner.
Riktigt trevlig kväll faktiskt, vi åt Hälleflundra eftersom svärdfisken var slut i affären, supergott ändå!
Nu ska jag snart inviga min Ipod genom att gå ut på promenad med Berg och Kip och samtidigt lyssna på Kent, Placebo, Håkan Hellström, BD, Panic!, Babyshambles, H.I.M, Lasse Lindh, laakso, Saosin, Oasis;  listan är oändlig!
Hittar för tillfället inte min USB-kabel så bilder får ni imorgon!
Lots of hugs på er!:*

Kommentarer
Postat av: sandra

God Jul! :)

2008-12-24 @ 00:41:47
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: BIANCA

GOD JUL SÖT! =D

2008-12-24 @ 00:56:20
URL: http://hejbianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress? :]

Vad jag vill ha sakt:

Trackback
RSS 2.0