Let's go down, down, low down, where i know i shouldn't go

Jag väntar på vår soffa. Den vägrar att komma. Vi har tömt hela vardagrummet och pappa ställde in det mesta på mitt rum. Vilket innebär att jag år sitta på en obekväm stol i vardagsrummet ( som ekar) i några timmar. Yeah. Imorgon är det nyår. Yeah igen. Vi ska förmodligen åka hem till pappas kompisar och hm typ äta middag? Trevligt for sure. Min klänning kom idag också, precis i tid. tyvärr hade jag beställt fel storlek. Jag har lite problem med att få på den, men ändå. Det går ( korvskinn). Fin är den, och mina nya skor fick jag också. Nu ska jag försöka göra en ny header eftersom min PS-trial går ut om två dagar. Sorg. Någon ger mig pengar till att köpa det? Ofta. Och ladda ner det tänker jag inte, visst är det en aning moraliskt fel men mest för att jag är så otroligt otekninsk så att jag inte fattar hur man gör. Hatar tidspress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress? :]

Vad jag vill ha sakt:

Trackback
RSS 2.0