We're all just geeks.

Två dagar på en gång;
Igår bestod mest av Berg och Kip. Och på kvällen såg jag på Sagan om de två tornen, smsade citat från denna med Berg samtidigt som vi kom på att det är en väldigt sexistisk film. Slår vad om att ni inte tänkt på det. Jag kom även på att jag älskar Gollum när han har personlighetsklyvningar. Sen såg jag på scrubbs hava natten och var lagom trött.
Idag skulle jag vara hos pappa senast ett för att ta emot vår soffa. Jag vaknade, hemma hos mamma, klockan ett. Men jag hade tur, soffan kom inte. Lastbilen hade gått sönder i Polen, haha. Men imorgon kommer den förmodligen, lite kul sådär. Sen har jag städat och ätit japansk mat. Min kamera har slut på batteri och jag har glömt sladden hemma hos mamma. Jag har glömt min ritplatta hemma hos mamma också. Och mina grejer från Asos kom idag och ligger hemma hos mamma. Jag ska nog smita dit ett tag imorgon imorgon. Nu ska jag fortsätta med att lyssna på Lasse Lindh och fundera på om jag ska ha sönder mitt pepparkakshus. Jag har redan stulit dom flesta non-stopsen av det. Sätt mig i fängelse, ha det fint.
Älska <33

"Sam den ståndaktiga"

"Tokköping"

"Vad kan väl vi åstadkomma?"


"HöNLöKöFPÅ (släpp iväg pilarna)" (Alviska äger? Haha eller inte.)

"Förstöra fin fisk"

"Ni är skicklig med klingan"

"A red sun rises, blood has been spilled tonight"

"Den fete hoben"

"Som jag känt sen de var nötter och ollon"

"Vi kan inte hålla stånd mycket längre"

"So it begins"

"Vem är jag gamling?"

"Fan han ba här finns inget för dig, bara död och ba aragorn död *snyft*"
(personliga åsikter^^)

"Dela med mig? Av de häer goda?" (reklam)

"Ge den till oss rå och sprattlande"

"Jag lyssnar inte, jag lyssnar inte"
(personlighetsklyvningar<3)

"Fortsätt andas, det är det viktigaste. Fortsätt andas!"

Mer sms-historik får ni inte. Haha jag hittar ifs bara fyra sexistiska. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress? :]

Vad jag vill ha sakt:

Trackback
RSS 2.0